5.1.2013

Suunnitelmia vuodelle 2013

Ennen kuin kirjoitan ensimmäisen postauksen Teneriffan matkasta, kerron suunnitelmista, joita olen tehnyt juuri alkaneelle vuodelle. Olen miettinyt sekä Young Fightersiin liittyviä suunnitelmia että tähän blogiin liittyvää kehitettävää.


Young Fighters-suunnitelmia:

1. Kirjoittaa ensimmäinen osa valmiiksi ja lähettää se kustantajille.

2. Tehdä lista yksityiskohdista, jotka minun on tärkeää muistaa seuraavaa osaa kirjoittaessani.

3. Aloittaa toisen romaanin kirjoittaminen.

Nämä ovat tärkeimmät Young Fighters-suunnitelmat. Yksityiskohtaisemmista, lyhyemmän aikavälin suunnitelmista kerron myöhemmin.


Blogin päämääriä:

1. Kirjoittaa lähiaikoina Teneriffan matkan antamasta inspiraatiosta ja paikoista, joita olen käyttänyt/aion käyttää kirjassani.

2. Kirjoittaa enemmän kirjoista, joilla on merkitystä Young Fightersin kehittymisen kannalta.

3. Kirjoittaa enemmän inspiroivasta musiikista ja inspiroivista elokuvista.

4. Antaa lisää tietoa Young Fightersista ja sen kehityksestä.

5. Kirjoittaa säännöllisemmin.

6. Keksiä jotain uutta, esimerkiksi jokin tekstityyppi, jonka julkaisisin aina jonain tiettynä päivänä.

Ensimmäinen kohta sujuu vaivatta, kuudenteenkin olen kehitellyt muutaman idean. Muita kohtia täytyy vielä miettiä.


Mitä sinä haluaisit nähdä tässä blogissa? Millaisia tekstejä haluaisit lukea? Kysymykset ja ehdotukset ovat tervetulleita niin kuin aina.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti